пʼятниця, 2 грудня 2016 р.

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ РАЙОННОГО ТА ОБЛАСНОГО ЕТАПІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ-ЗАХИСТУ МАН

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом директора  департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної
адміністрації
“01” грудня 2015 року №  450             
Умови
проведення І-ІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук
України в Кіровоградській області
І. Загальні положення
1. Ці Умови визначають порядок організації та проведення І-ІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в Кіровоградській області (далі - Конкурс).
2. Конкурс проводиться з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку учнівської молоді, виховання її в дусі патріотизму та демократичних цінностей, прищеплення навичок науково-пошукової роботи, створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації.
3. Основним завданням Конкурсу є виявлення та підтримка інтелектуально та творчо обдарованої молоді Кіровоградщини, залучення її до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції, виховання наполегливості, вміння формувати та відстоювати власну думку.
4. Конкурс є щорічним інтелектуальним змаганням, що проводиться серед учнів (вихованців) 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, учнів, слухачів професійно-технічних навчальних закладів, вихованців (учнів, слухачів) позашкільних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів           І-ІІ рівнів акредитації.
5Під час проведення І та ІІ етапів Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ІІ. Учасники Конкурсу
1. Участь у Конкурсі беруть учні (вихованці) 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, учні, слухачі професійно-технічних навчальних закладів, вихованці (учні, слухачі) позашкільних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які займаються науково-дослідницькою діяльністю (далі - учасники).

У Конкурсі можуть брати участь учні (вихованці) 7-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів за умови виконання ними випробувань із базових дисциплін за програмами для 9 класу. Всі інші учасники виконують контрольні завдання з базового предмету за програмою класу, в якому навчаються.
Контрольні завдання виконуються відповідно до переліку базових дисциплін, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України.
2. Учасник Конкурсу може брати участь у декількох наукових секціях за умови подання відповідної кількості науково-дослідницьких робіт за напрямами цих секцій.
У разі неспівпадання базових дисциплін у наукових відділеннях і наукових секціях, у яких учасник бере участь, він за рішенням журі повинен написати декілька контрольних робіт.
3. Кількість учасників, які можуть брати участь у І етапі Конкурсу від одного навчального закладу, не обмежується.
У ІІ етапі Конкурсу беруть участь учасники, які посіли перші місця за підсумками І етапу Конкурсу у відповідних наукових секціях та слухачі Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді, які пройшли відбірковий етап у своїх наукових секціях та рекомендовані науковим керівником секції.
4. У разі відмови від участі в ІІ етапі учасника, що зайняв перше місце на         І етапі, до участі у конкурсі може бути допущений учасник, який посів ІІ місце.
У разі офіційного звернення заміна попередньо заявленого учасника            ІІ етапу здійснюється за рішенням організаційного комітету ІІ етапу Конкурсу.
До складу команди від району, міста, закладу обласного підпорядкування включається по одному переможцю від секції та додатково слухачі Кіровоградської МАНУМ, рекомендовані територіальним відділенням.
5.У разі, коли у секції кількість заявлених учасників ІІ етапу Конкурсу менша 30 осіб, організаційним комітетом можуть допускатися до участі в ІІ етапі учасники, які посіли призові місця (І,ІІ,ІІІ) у І етапі Конкурсу, на підставі листів-клопотань управлінь, відділів освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, закладів обласного підпорядкування, професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації за умови, якщо загальна кількість учасників у зазначених секціях не перевищуватиме 30 осіб.
6. До місця проведення кожного етапу Конкурсу учасники прибувають організовано в супроводі керівника команди, який призначається наказом відповідного органу управління освітою з числа керівників гуртків, секцій, педагогічних працівників навчальних закладів.
Керівник команди відповідає за збереження життя та здоров’я членів команди.
7. Учасники Конкурсу зобов’язані дотримуватись вимог цих Умов, порядку проведення відповідного етапу Конкурсу, правил техніки безпеки.
8. У разі порушення учасником цих Умов організаційний комітет відповідного етапу Конкурсу має право дискваліфікувати такого учасника.
ІIІ. Організаційний комітет Конкурсу
 
1. Для організації та проведення кожного етапу Конкурсу створюються організаційні комітети.
Організаційний комітет кожного етапу Конкурсу формується з числа керівників навчальних закладів, працівників органів управління освітою, територіальних відділень Малої академії наук України, педагогічних, наукових і науково-педагогічних працівників наукових і методичних установ та організацій, представників засобів масової інформації, громадських і благодійних організацій, органів місцевого самоврядування та державних органів (за згодою).
2. Організаційні комітети І етапу Конкурсу формуються місцевими органами управління освітою за поданням територіального відділення Малої академії наук України.
3. Персональні склади організаційних комітетів І етапу Конкурсу затверджуються наказами місцевих органів управління освітою.
4. Організаційний комітет ІІ етапу Конкурсу створюється департаментом  освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації  за поданням територіального відділення Малої академії наук України.
Персональний склад оргкомітету ІІ етапу Конкурсу затверджується наказом департаментом  освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.
5. До складу кожного організаційного комітету входять: голова, члени організаційного комітету та секретар.
6. Очолює організаційний комітет голова, який визначає та розподіляє повноваження членів організаційного комітету, керує роботою з організації й проведення відповідного етапу Конкурсу.
7. Члени організаційного комітету здійснюють організаційну роботу щодо проведення відповідного етапу Конкурсу та забезпечують порядок його проведення.
8. Секретар організаційного комітету:
оформляє документацію щодо проведення та підбиття підсумків відповідного етапу Конкурсу;
сприяє висвітленню результатів відповідного етапу Конкурсу в засобах масової інформації;
відповідає за зберігання документів та матеріалів щодо проведення відповідного етапу Конкурсу.
ІV. Журі І-II етапів Конкурсу
1. Журі Конкурсу створюється з метою забезпечення об’єктивності оцінювання науково-дослідницьких робіт, їх захисту учасниками та визначення переможців відповідного етапу Конкурсу.
Журі кожного етапу Конкурсу формується з числа працівників органів управління освітою, територіальних відділень Малої академії наук України, педагогічних, наукових і науково-педагогічних працівників навчальних закладів, наукових і методичних установ та організацій, представників органів державної влади (за згодою) тощо.
2. Кількість членів журі не повинна перевищувати третину від кількості учасників у науковій секції.
3. Склад журі І етапу затверджується наказами відповідних відділів, управлінь освіти районних державних адміністрацій, міських рад, закладів обласного підпорядкування, професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.
4. Склад журі ІІ етапу затверджується наказом департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації. Допускається об’єднання журі декількох секцій за спорідненими розділами наук, якщо кількість заявлених в одній із секцій учасників менша 6.
5. Журі очолює голова, який організовує роботу членів журі, проводить засідання журі, забезпечує об’єктивність розгляду апеляцій, бере участь у визначенні переможців відповідного етапу Конкурсу в науковій секції, підписує оціночні протоколи.
6. Журі:
Здійснює заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт учасників конкурсу-захист, оцінює контрольні випробування з базових дисциплін та захист науково-дослідницьких робіт учасників
Складає відповідні протоколи.
Після конкурсу-захисту проводить консультації для учасників
і  наукових керівників щодо написання науково-дослідницької роботи, бере участь у розгляді спірних питань.
Рекомендує кандидатів до складу команди для участі у наступному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
V. Строки, місце та умови проведення Конкурсу
1. Конкурс проводиться у два етапи:
І етап проводиться в районах, містах відділами, управліннями освіти райдержадміністрацій, міських рад, закладами обласного підпорядкування, професійно-технічними та вищими навчальними закладами І-ІІ рівнів акредитації;
II етап проводиться в м. Кіровограді департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації та Малою академією наук учнівської молоді Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв).
2. У загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах може проводитися відбірковий тур І етапу Конкурсу у формі конференцій наукових товариств учнів, якщо такі товариства у цих закладах діють.
Порядок організації та проведення конференції наукового товариства учнів визначається наказом керівника навчального закладу або керівним органом наукового товариства.
Підсумки конференції наукового товариства учнів затверджуються наказом керівника навчального закладу. На підставі цього наказу визначається список учнів, які братимуть участь у І етапі Конкурсу.
3. Координацію І та ІІ етапів Конкурсу забезпечує Кіровоградське територіальне відділення Малої академії наук України.
4. Строки, місце проведення, визначення результатів І етапу Конкурсу, а також інші умови, передбачені цими Умовами, та строки подання робіт на ІІ етап Конкурсу визначаються окремими наказами відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, закладів обласного підпорядкування, професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.
5.  Строки, місце проведення ІІ етапу Конкурсу, а також інші умови, передбачені цими Умовами, у тому числі строки подання робіт на ІІІ етап Конкурсу визначається наказом департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.
6. Переліки наукових відділень, наукових секцій, в яких проводяться                І і ІІ етапи Конкурсу, та базових дисциплін затверджуються окремими наказами відповідних органів управління освітою з урахуванням поданих заявок.
7. Для участі у І етапі Конкурсу керівники навчальних закладів, у яких навчаються учасники, у встановлені відповідними наказами строки подають до організаційних комітетів І етапу такі документи:
заявки на участь у І етапі Конкурсу за формою згідно з додатком 1;
науково-дослідницькі роботи учасників.
8. Підсумки проведення І етапу Конкурсу затверджуються наказами місцевих органів управління освітою на підставі протоколів журі та оприлюднюються на офіційних веб-сайтах цих органів управління освітою не пізніше ніж через         10 календарних днів після закінчення І етапу.
За результатами І етапу Конкурсу та за рекомендаціями Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді формуються команди для участі в ІІ етапі.
9. Для участі у ІІ етапі Конкурсу організатором І етапу у встановлені відповідними наказами строки учасниками подаються до організаційного комітету ІІ етапу такі документи:
копія підсумкового наказу про результати проведення I етапу Конкурсу;
заявки на участь у II етапі Конкурсу (додаток 1);
інформація про результативність участі вихованців територіального відділення Малої академії наук України в І етапі Конкурсу (додаток 2);
науково-дослідницькі роботи на паперових і електронних носіях.
У підсумковому наказі І етапу обов’язково вказується:
прізвище, ім’я, по батькові (в називному відмінку) переможців і учасників І етапу Конкурсу, назва закладу освіти та клас (курс) навчання;
прізвище, ім'я, по батькові кандидатів до складу команди для участі в        ІІ етапі Конкурсу;
інформація про результати і рівень проведення І етапу Конкурсу.
10. Інформацію про проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт та заявки на участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в Кіровоградській області оргкомітети надсилають у паперовому та електронному варіантах до Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді до 01 лютого.
11. За відсутності інформації про проведення І етапу та заявок, неправильного їх оформлення або порушення строку подання, питання участі команди в ІІ етапі конкурсу-захисту вирішується оргкомітетом.
12. Підсумки проведення ІІ етапу Конкурсу затверджуються наказом департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації на підставі протоколів журі та оприлюднюються на офіційних веб-сайтах цих органів управління освітою не пізніше ніж через 10 календарних днів після закінчення ІІ етапу.
За результатами ІІ етапу Конкурсу формуються команди для участі у ІІІ етапі та проводиться поглиблена підготовка рекомендованих учнів, що ввійшли до складу команди.
11. Усі науково-дослідницькі роботи повинні бути оформлені згідно з Вимогами щодо написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт (додатки 3,4).
12. Документація і науково-дослідницькі роботи І етапу Конкурсу науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України зберігаються протягом року у відділах, управліннях освіти районних державних адміністрацій, міських рад, закладах обласного підпорядкування, професійно-технічних та вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації.
13. Документація і науково-дослідницькі роботи ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України зберігаються протягом трьох років у Кіровоградській Малій академії наук учнівської молоді.
14. Втручання батьків та інших осіб у процедуру проведення Конкурсу, розгляду апеляційних заяв учасників, у роботу організаційного комітету та журі забороняються.
15. Фото-, кіно-, телезйомки під час проведення Конкурсу здійснюються з дотриманням вимог чинного законодавства.
VІ. Програма Конкурсу
1. Конкурс проводиться за такими розділами:
заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт;
оцінювання навчальних досягнень із базових дисциплін;
захист науково-дослідницьких робіт.
2. Заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт здійснюється членами журі на предмет дотримання учасниками Вимог щодо написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт.
Заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт передбачається програмами проведення І, ІІ  етапів Конкурсу. Форма заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт під час проведення І і ІІ етапів Конкурсу визначається відповідними організаційними комітетами.
Результати заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт учасників вносяться до підсумкового протоколу, який підписується усіма членами журі, та оголошуються учасникам напередодні захисту науково-дослідницьких робіт.
3. Оцінювання навчальних досягнень із базових дисциплін передбачається програмами проведення І, ІІ етапів Конкурсу та здійснюється у формі контрольної роботи.
Оцінювання навчальних досягнень учасників із базових дисциплін передбачає виконання завдань за трьома рівнями складності.
На виконання завдань із базових дисциплін учасникам відводиться три астрономічних години.
4. Захист науково-дослідницьких робіт здійснюється відповідно до програм проведення І, ІІ етапів Конкурсу.
Під час захисту проводяться дебати (обговорення проблемних аспектів робіт) у групах за певною тематикою досліджень.
Порядок захисту, дебатів і склад груп визначаються журі за підсумками заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт.
Для захисту роботи учаснику надається до 10 хвилин, для відповіді на запитання - до 3 хвилин.
Після виступу всіх учасників у науковій секції журі проводить оцінювання їхніх виступів.
Результати оцінювання захисту науково-дослідницьких робіт оголошуються учасникам під час оприлюднення підсумкового протоколу відповідного етапу Конкурсу в науковій секції.
5. На підставі заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт, оцінювання навчальних досягнень учасників із базових дисциплін та захисту науково-дослідницьких робіт організаційним комітетом складається підсумковий протокол проведення відповідного етапу Конкурсу в кожній секції, який є підставою для встановлення результатів відповідного етапу Конкурсу.
VІІ. Умови визначення результатів Конкурсу
1. Заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт проводиться журі.
На кожну роботу складається рецензія в письмовому вигляді. Результат заочного оцінювання може бути переглянутий членами журі після захисту науково-дослідницької роботи.
Результати заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт оголошуються перед захистом науково-дослідницьких робіт.
2. Після заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт журі до захисту не допускаються учасники:
з роботами, тема та зміст яких не відповідають профілю секції;
роботи, що були представлені в попередні роки та не мають суттєвого доопрацювання;
роботи які є плагіатом, компілятивні без самостійного дослідження, опрацювання джерел і власних висновків з обраної тематики.
  3. Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт.
      Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт для відділень математики, фізики і астрономії, економіки, технічних наук (крім секції науково-технічної творчості та винахідництва), комп’ютерних наук, хімії та біології, наук про Землю, екології та аграрних наук.
Критерій
Максимальна кількість балів
1.
Актуальність теми дослідження
2
2.
Наявність елементів наукової новизни
5
3.
Обґрунтованість отриманих результатів
5
4.
Повнота огляду відомих результатів, близьких до теми роботи
3
5.
Відповідність вимогам оформлення наукових робіт
5
Всього
20
Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт для секції науково-технічної творчості та винахідництва
Критерій
Максимальна кількість балів
1.
Актуальність, практичне, прикладне значення роботи
5
2.
Наявність елементів науково-технічної новизни, евристичність роботи
4
3.
Системність і повнота у розкритті теми; аргументованість висновків, їх відповідність отриманим результатам
4
4.
Дослідницький характер роботи; доцільність та коректність використаних методів дослідження
4
5.
Функціональна спроможність винаходу, наявність патенту
1
6.
Відповідність вимогам оформлення наукових робіт
2
Всього
20
Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт для відділень історії, філософії та суспільствознавства, мовознавства, літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства (крім секції літературної творчості)
Критерій
Максимальна кількість балів
1.
Аргументованість вибору теми дослідження, чіткість постановки проблеми, мети та завдань дослідження
3
2.
Вміння чітко і ясно викладати свої думки, критично осмислювати використані джерела
5
3.
Самостійність, оригінальність і доказовість суджень, наявність елементів наукової новизни
8
4.
Повнота  у розкритті теми, глибина аналізу літературних даних
5
5.
Обґрунтованість поданих висновків, їх відповідність поставленим завданням та меті дослідження
2
6.
Відповідність вимогам оформлення наукових робіт
2
Всього
25
Критерії оцінювання науково-дослідницьких робіт для секції літературної творчості.
Критерій
Максимальна кількість балів
1
Повнота розкриття теми та художніх образів
10
2
Оригінальність образно-художнього мислення
7
3
Власна творча неповторність
5
4
Грамотність викладу, культура оформлення
3
Всього
25
4.  Оцінювання навчальних досягнень із базової дисципліни.
Оцінювання навчальних досягнень із базової дисципліни передбачає виконання завдань за трьома рівнями складності. Завдання може містити декілька питань або бути представлене у вигляді тестів.
У відділеннях математики, фізики і астрономії, економіки, технічних, комп’ютерних наук, хімії та біології, наук про Землю, екології та аграрних наук учасники виконують 7 завдань:
І рівень – 3 завдання  по 3 бали за кожне (загалом  9 балів);
ІІ рівень – 2 завдання по 5 балів за кожне (загалом  10 балів);
ІІІ рівень – 2 завдання по 7 балів за кожне (загалом  14 балів).
Максимальна сума балів – 33.
У відділеннях історії, філософії та суспільствознавства, мовознавства, літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства учасники виконують 9 завдань:
І рівень – 4 завдання по 2 бали за кожне (загалом 8 балів);
ІІ рівень – 3 завдання по 4 балів за кожне (загалом 12 балів);
ІІІ рівень – 2 завдання по 5 балів за кожне (загалом 10 балів).
Максимальна сума балів – 30.
5. Перед початком виконання контрольних завдань учасники ознайомлюються з правилами виконання контрольних завдань. Результат контрольних завдань учасника може бути скасований рішенням оргкомітету, якщо були зафіксовані  порушення правил виконання контрольних завдань з боку учасника, про що складається відповідний акт.
Забороняється втручання батьків учасників та інших сторонніх осіб у перевірку робіт, захист та розгляд апеляцій.
6. Захист науково-дослідницької роботи.
Захист науково-дослідницьких робіт проходить окремо в кожній секції. Для захисту роботи автору надається до 10 хвилин, для відповіді на запитання – до       3 хвилин. Порядок виступу учасників під час захисту визначає журі.
Залежно від конкретних умов проведення захисту журі секції може надати право присутності на захисті робіт науковим керівникам або супроводжуючим особам.
Для відділень математики, фізики і астрономії, економіки, технічних наук, комп’ютерних наук, хімії та біології, наук про Землю, екології та аграрних наук захист оцінюється за такими критеріями:
Критерій
Максимальна кількість балів
1.
Аргументованість вибору теми і методів дослідження
5
2.
Ступінь самостійності і особистий внесок автора в роботу
15
3.
Чіткість і логічність, послідовність і грамотність  викладення матеріалу
9
4.
Кваліфіковане ведення дискусії (вичерпність відповідей і змістовність заданих запитань)
9
5.
Культура мовлення, вільне володіння матеріалом
9
Всього
47
Для відділень історії, філософії та суспільствознавства, мовознавства, літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства захист оцінюється за такими критеріями:
Критерій
Максимальна кількість балів
1.
Аргументованість вибору теми дослідження
4
2.
Критичний аналіз досліджуваної проблеми з виявленням особистого внеску учасника конкурсу в розв’язання порушеної проблеми
15
3.
Чіткість і логічність, послідовність і грамотність  викладення матеріалу
9
4.
Кваліфіковане ведення дискусії (вичерпність відповідей і змістовність заданих запитань)
9
5.
Культура мовлення, вільне володіння матеріалом
4
6.
Наявність і доцільність додаткового матеріалу, що унаочнює основні результати дослідження (мультимедійна презентація, схеми, таблиці,  малюнки, роздатковий матеріал тощо)
4
Всього
45
7. Результати захисту науково-дослідницьких робіт оголошуються після виступу всіх учасників відповідної наукової секції та підсумкової наради членів журі.
8. Максимальна сума балів, яку може набрати учасник за участь у всіх розділах програми Конкурсу, становить 100 балів.
10. Переможці І, ІІ етапів Конкурсу визначаються в кожній науковій секції окремо за сумою балів, набраних учасниками в усіх розділах програми Конкурсу.
Переможцями Конкурсу є учасники, які в наукових секціях посіли 1, 2 і          3 місця та відзначені дипломами відповідно І, ІІ і ІІІ ступенів.
11. Кількість призових (перших, других, третіх) місць та їх орієнтовний розподіл за результатами І  етапу Конкурсу визначаються організаційними комітетами.
12. Кількість призових (перших, других, третіх) місць за результатами            ІІ етапу Конкурсу становить не більше 50 відсотків від загальної кількості учасників у кожній секції окремо з орієнтовним розподілом їх у співвідношенні 1:2:3.
Перше місце визначається, якщо учасник набрав 85 і більше балів.
Друге місце визначається, якщо учасник набрав 80 і більше балів.
Третє місце визначається, якщо учасник набрав 75 і більше балів.
При рівності сум балів декількох учасників місця визначаються з урахуванням підсумків захисту науково-дослідницьких робіт.
VІІІ. Порядок розгляду спірних питань
1. Порядок розгляду спірних питань щодо результатів заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт учасників.
Результати заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт оприлюднюються на сайті Кіровоградської МАНУМ за три дні до  захисту науково-дослідницьких робіт. Автор роботи має право подати апеляцію в письмовій формі у день оприлюднення результатів. Перед захистом він отримує аргументовану рецензію з висновками та рекомендаціями журі. Якщо учасник конкурсу не згідний із результатами заочного оцінювання, під час захисту роботи йому надається можливість навести відповідні аргументи щодо свого дослідження.
За рішенням журі попередня оцінка може бути змінена.
2. Порядок розгляду спірних питань щодо результатів оцінювання навчальних досягнень учасників із базових дисциплін.
Якщо учасник конкурсу не згідний із результатами оцінювання навчальних досягнень з базової дисципліни, він подає заяву оргкомітету у день оголошення результатів оцінювання навчальних досягнень із базової дисципліни.
В апеляційній заяві вказується причина подання апеляції.
Після прийому апеляційної заяви учаснику конкурсу повідомляється про час і місце її розгляду.
Апеляційна заява розглядається в присутності учасника конкурсу-захисту. Присутність інших осіб не допускається.
Розгляд апеляції веде голова або член оргкомітету конкурсу-захисту.
Учасник конкурсу-захисту ознайомлюється з остаточним рішенням журі, яке засвідчує своїм підписом в апеляційній заяві.
3. Результати захисту науково-дослідницьких робіт оголошуються після виступу всіх учасників відповідної секції та підсумкової наради журі. Якщо за результатами захисту науково-дослідницької роботи в учасника виникають питання, йому надаються аргументовані роз’яснення і рекомендації головою або членами журі секції.
Загальні результати конкурсу-захисту фіксуються у підсумковому протоколі.
 
ІХ. Нагородження переможців Конкурсу
1. Переможці усіх етапів Конкурсу нагороджуються дипломами переможців.
Учасники, які не стали переможцями І чи ІІ етапів Конкурсу, нагороджуються дипломами учасників.
2. Дипломи переможців і учасників підписують:
за підсумками І етапу Конкурсу - керівники місцевих органів управління освітою;
за підсумками ІІ етапу Конкурсу - керівник органу управління освітою в Кіровоградській області.
3. Результати кожного етапу Конкурсу затверджуються наказом відповідного органу управління освітою.
4. Кращі роботи учасників Конкурсу можуть бути відзначені спеціальними дипломами, відзнаками та призами, а також спеціальними стипендіями установ, закладів, громадських та благодійних організацій тощо.
Х. Фінансування Конкурсу
 
1. Витрати на організацію та проведення Конкурсу здійснюються за рахунок коштів, не заборонених чинним законодавством України.
2. Харчування учасників Конкурсу проводиться за нормами, передбаченими для вихованців училищ фізичної культури.
3. За науковими, педагогічними та науково-педагогічними працівниками навчальних закладів і установ, які залучаються до проведення Конкурсу, зберігаються норми відшкодування витрат на службові відрядження, встановлені Кабінетом Міністрів України.
4. До роботи зі складання та перевірки контрольних завдань, тестів і до участі в роботі оргкомітету та журі можуть залучатися наукові, педагогічні та науково-педагогічні працівники навчальних закладів та установ на договірних засадах з оплатою праці відповідно до чинного законодавства України.

Немає коментарів:

Дописати коментар