ХМУРІВСЬКІ ЧИТАННЯ


21-24 жовтня 2019 року на блозі кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулася відкрита науково-практична інтернет-конференція «ХХмурівські читання» з проблеми «Технологія фахової майстерності: інновації у навчанні».
   До участі в конференції долучились вчителі математики: 
- КАЙДАНОВИЧ МАРИНА  МИКОЛАЇВНА, учитель математики Чемерпільської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області

- ПОДУФАЛА КАТЕРИНА ЮРІЇІВНА, учитель математики Таужненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області

- САФІУЛІНА ОЛЕНА ВІТАЛІЇВНА, учитель математики, інформатики комунального закладу «Гайворонський ліцей №2» Гайворонської районної ради Кіровоградської області
Комп’ютерна анімація на уроках математики



22-26 жовтня 2018 року на блозі кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулася науково-практична інтернет-конференція «ХIV Хмурівські читання» з проблеми: «Технологія фахової майстерності: організація дистанційного навчання». В ній брали участь вчителі математики: 

1. Бондар Максим Валерійович, учитель математики Долинівської філії комунального закладу «Гайворонський ліцей №1» Гайворонської районної ради Кіровоградської області
2. Жушман Яна Анатоліївна, учитель математики Бандурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області
3. Забіяка Ірина Антонівна, учитель математики Гайворонської філії №1 комунального закладу «Гайворонський ліцей №2» Гайворонської районної ради Кіровоградської області
4. Закернична Олександра Вікторівна, учитель математики та інформатики комунального закладу «Заваллівський ліцей» Гайворонської районної ради Кіровоградської області  
5. Кайданович Марина Миколаївна, учитель математики Чемерпільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області
6. Озеранська Раїса Семенівна, учитель математики та фізики комунального закладу «Гайворонський ліцей №1» Гайворонської районної ради Кіровоградської області  
7. Подуфала Катерина Юріївна, учитель математики Таужненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гайворонського району Кіровоградської області


23-27 жовтня 2017 року відбулися ХІІІ Хмурівські читання (обласна науково-практична Інтернет-конференція) з теми  «Технология фахової майстерності: актуальні питання організації навчання»



В ній брали участь: 



Автор: Майко Олександр Володимирович – учитель математики Гайворонського НВО № 2 «Загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІ ступенів».
У статті у зжатій формі викладені деякі думки та ідеї щодо організації навчання на уроках математики.

Автор: Михайлов Євгеній Олександрович – учитель математики Заваллівської філії Заваллівського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
У статті описано досвід виховання громадянина-патріота на уроках математики, показано вибіркові задачі на вивчення тем «Відсотки», «Звичайні дроби» та «Пропорції».

Автор: Озеранська Раїса Семенівна – учитель математики та фізики Гайворонського навчально-виховного об’єднання №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів».
У статті розкривається питання підвищення активності учнів на уроках математики засобами особистісно зорієнтованої освіти. Робота  у групах активізує розумову діяльність учнів, допомагає покращити математичні знання та вміння, згуртовує класний колектив, привчає до самостійної роботи. Подається схема організації роботи кожної групи. Розкривається використання новітніх методик та прийомів на різних етапах уроку. Вказується на переваги на недоліки групової роботи у класі.

Автор: Злагоднюк Олена Григорівна – учитель математики Солгутівської загальноосвітньої школи I-ІII ступенів Гайворонського району Кіровоградської області.
Актуальність теми пов’язана із сучасними тенденціями в педагогіці.

Автор: Дунаєвська Вікторія Володимирівна – учитель математики Заваллівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гайворонської районної державної адміністрації.
У статті стисло подано основні ідеї та принципи STEM-освіти, розглянуто, які переваги несе дана методика.
 

17-21 жовтня 2016 року відбулася 
 науково-практична Інтернет-конференція 
(ХIІ Хмурівські читання) 
з проблеми «Технологія фахової майстерності: сучасний інструментарій вчителя». 
В ній брали участь:

Гончарук Галина Володимирівна
районний методичний кабінет відділу освіти Гайворонської РДА
методист
Анотація: У цій статті розкриваються основні аспекти проведення тестових технологій – тести на друкованій основі, он-лайнові тести та проведення тестового опитування учнів на різних етапах уроку, використовуючи технологію швидкого опитування Plickers.


Шестаковська Наталя Миколаївна
Навчально – виховний комплекс "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №5"
вчитель математики та інформатики
Анотація. У сучасних умовах роль  вчителя серйозно  трансформувалася. Учитель перестав бути єдиним джерелом інформації для своїх учнів. Зараз йому доводиться конкурувати з іншими  освітніми  ресурсами, інтернет-технологіями, застосовувати новітні освітні технології  для того, щоб залишатися цікавим своїм учням.   

Шутка Оксана Богданівна
Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів с. Вікнина Гайворонський район Кіровоградська область
вчитель математики
Анотація. В даній статті зазначено, що особистість педагога займає визначну роль в навчальному процесі сучасності. Висвітлено напрямки ефективного спілкування педагога з учнями. Наголошено про  важливість володіння вчителем педагогічною технікою. 

В науково-практичній  Інтернет-конференції 
 (ХІ Хмурівські читання
з проблеми «Технологія фахової майстерності: електронні освітні ресурси та технології»,  
яка відбулася 26-30 жовтня 2015 року брала участь:

ОНЛАЙНОВИЙ  ГРАФІЧНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР DESMOS НА УРОКАХ АЛГЕБРИ

Закернична Олександра Вікторівна, вчитель математики та інформатики ЗШ І-ІІІ ступенів смт. Завалля 
Анотація: У даній статті розглядається використання графічного калькулятора Desmos на уроках алгебри.

Немає коментарів:

Дописати коментар