ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ


З 6 по 8 червня 2016 року відбулася  відкрита інтернет-конференція «Шляхи ефективного провадження новітніх освітніх технологій у навчальних закладах», яку проводив Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
В ній взяли участь наші колеги: 

1. Закернична Олександра Вікторівна, вчитель математики та інформатики загальноосвітнmшкола І-ІІІ ступенів смт Завалля Гайворонського району Кіровоградськї області. 
Використання графічного калькулятора Desmos на уроках математики у 6 класі

2. Худа Неля Миколаївна, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області
Впровадження елементів дистанційного навчання в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль




З 27 по 31 січня 2015 року завідувачем методичного кабінету відділу освіти районної державної адміністрації Касьяненко В.О. було проведено районну Інтернет-конференцію з проблеми "Інноваційна діяльність педагога в сучасному освітньому просторі". 


До Вашої уваги роботи учасників, членів РМО вчителів математики:

1. ГРУПОВА РОБОТА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Катерина Подуфала,  вчитель математики  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів   с. Таужне  Гайворонського району  Кіровоградської області

В даній статті йдеться про  використання  інноваційних  технологій   на  уроках  математики,  які  сприяють  організації  діяльності учнів  та впливають на їх  розвиток. Показано  як  за  допомогою  даних  технологій  забезпечується  облік  індивідуальних здібностей дітей , відкриваються широкі можливості  для  виникнення  колективної  пізнавальної  діяльності.

2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Ольга Миршук, вчитель фізики і математики загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів смт. Салькове Гайворонського району Кіровоградської області

В даній статті йдеться про використання на уроках фізики ігрових технологій. У грі немає джерела знань, що пізнається легко, немає учнів. Процес пізнання розвивається мовою дій, навчаються і навчають усі учасники гри в результаті активних контактів один з одним. Ігрове навчання ненав’язливе. Гра здебільшого добровільна і бажана.

  3. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ АНІМАЦІЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Сергій Мєх, вчитель математики та інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон  Кіровоградської області

В даній статті йдеться про покращення сприйняття учнями традиційно «важких» тем з математики шляхом використання на уроках комп’ютерної анімації.

  4. ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Вікторія Дунаєвська, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт. Завалля Гайворонського  району Кіровоградської області

В даній статті йдеться про використання інтерактивної дошки та впровадження проектних технологій на уроках математики, що дає можливість організувати навчальні заняття на якісно іншому рівні, дозволяє збільшити долю творчих робіт і створювати ситуації успіху для учня, підняти ефективність учнівської праці, що істотно підвищує мотивацію, значно покращує чіткість в організації роботи класу або групи учнів.

 
У період з 25 по 31 січня 2016 року відбулася районна науково-практична Інтернет-конференція для педагогічних працівників навчальних закладів з проблеми "Формування громадянської компетентності учнів та вихованців дошкільних навчальних закладів". 

До Вашої уваги роботи учасників, членів РМО вчителів математики:


1. ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ ЯК ІНТЕГРОВАНОЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Галина Гончарук, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 м. Гайворон Кіровоградської області

Анотація. У даній статті розкривається зміст понять «громадянськість», «патріотизм» і «патріотичне виховання». Висвітлюються особливості патріотичного виховання в процесі навчання математики в основній  та старшій школі. Розглядаються конкретні приклади здійснення патріотичного виховання учнів на уроках  математики.

2. ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Світлана Бойко, вчитель математики загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів с. Могильне Гайворонського району Кіровоградської області

Анотація. У статті розглядаються підходи до формування громадянської компетентності учнів на уроках математики за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій та різноманітних форм і методів. Наведені приклади навчально-виховних проектів, які є результативними у розвитку громадянської компетентності учнів.

3. РОЗВИТОК ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ОДНЕ З НАЙВАЛИВІШИХ ЗАВДАНЬ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА

Вдовиченко Михайло, вчитель математики та інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Хащувате Гайворонського району Кіровоградської області.


Анотація. В даній статті описується реалізація розвитку життєвих компетентностей учнів як одне з найважливіших завдань сучасного виховання людини-громадянина на уроках математики.


4. ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Споран Віталій, вчитель математики та інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт. Завалля Гайворонського району Кіровоградської області

Анотація. У статті розглядаються шляхи патріотичного виховання учнів у процесі навчання математики. Розкривається зміст понять «патріотизм» і «патріотичне виховання». Аналізується структура патріотизму. Висвітлюються особливості патріотичного виховання в процесі навчання математики в основній школі. Розглядаються конкретні приклади здійснення патріотичного виховання учнів на уроках з математики.


Немає коментарів:

Дописати коментар