Атестація у загальноосвітніх навчальних закладах І і ІІ ступенів
проводиться за місцем навчання у письмовій формі.
Завдання для
проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно
до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних
завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають
відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством
освіти і науки України.
Для проведення державної підсумкової атестації з математики у 9 класі вчитель готує декілька варіантів атестаційних робіт. Завдання потім затверджує директор загальноосвітнього навчального закладу.
Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина – 10-12 завдань у тестовій
формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного
тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які
міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним
правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена
правильна відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь.
Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень
навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного
етапу розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання
завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми
оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені.
У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати
завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також
завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої частини атестаційної роботи учні
виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього
навчального закладу.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135
хв. для учнів загальноосвітніх класів.
Оформлення атестаційної роботи (зразок)
Атестаційна робота оформлюється письмово
на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових
робіт, до прикладу:
Робота
на державну підсумкову атестацію
з математики
на державну підсумкову атестацію
з математики
за курс основної школи
учня (учениці) 9 класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
учня (учениці) 9 класу
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
На другій сторінці записують:
Частина третя
Варіант _____
На ньому зазначається дата, до прикладу: 02.06.2017 р.
Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки.
Виставлення оцінок за ДПА
Бали за ДПА виставляються в класному журналі у колонку з написом
"ДПА" без зазначення дати після колонки з написом "Річна" на сторінці з АЛГЕБРИ.
Результати
атестації виставляються у додатки до свідоцтв про базову загальну
середню освіту у графі
"державна підсумкова атестація" з предмету "МАТЕМАТИКА" та враховуються при визначенні
середнього балу атестата.
Особам звільненим від проходження ДПА за
станом здоров’я у додаток до атестата замість оцінки робиться запис
«звільнений» («звільнена»).
Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної
підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої
освіти у 2016/2017 навчальному році, відповідно до листа МОН № 1/9-149 від 13 березня 2017 року.
Немає коментарів:
Дописати коментар