Відповідний НАКАЗ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.
Рішення про надання грифів навчальній літературі ухвалено за
результатами першого етапу конкурсного відбору проектів підручників для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Як відомо, 20 березня представники педагогічних колективів українських шкіл ОТРИМАЛИ можливість ознайомитись з електронними версіями проектів нових підручників для 9 класу.
В Інституті модернізації змісту освіти зазначають, що
учителі-практики та представники адміністрацій навчальних закладів
зможуть рекомендувати найкращі проекти підручників для використання у
навчальному процесі.
22.03.2017
ВІД СЕБЕ
Мала "честь" стати експертом проекту підручника з геометрії. Чесно - вражена самим процесом.
Тим як відбирали експертів - без погодження з ними, бажає людина бути експертом чи ні. Методкабінет подав списки в МОН всіх вчителів, що мають вищу категорію та звання без погодження з ними. Поставили перед фактом, що ти "обрана". Потім запросили на інструктаж, пройшла, одержала сертифікат.
Тим як відбирали експертів - без погодження з ними, бажає людина бути експертом чи ні. Методкабінет подав списки в МОН всіх вчителів, що мають вищу категорію та звання без погодження з ними. Поставили перед фактом, що ти "обрана". Потім запросили на інструктаж, пройшла, одержала сертифікат.
Потім прийшов електронний лист, в якому просили мого підтвердження, що я є експертом. І
вчасно не зрозуміла, що мала шанс не підтвердити свою участь (дуже ж "правильна", от і "попадаю" весь час у різні списки). Потім як ввійшла в наказ по МОН було пізно відмовлятися від проведення
експертизи.
"Навалилося" роботи поточної та ще особисті сімейні проблеми (батько лежить з інсультом, мама падає з ніг біля нього). І експертиза... Не хотілося відноситися до неї формально.
Далі отримала код доступу в репозитарій, і "сліпала" над електронною версією проекта підручника не один вечір, який плавно переходив у НІЧ.
"Навалилося" роботи поточної та ще особисті сімейні проблеми (батько лежить з інсультом, мама падає з ніг біля нього). І експертиза... Не хотілося відноситися до неї формально.
Далі отримала код доступу в репозитарій, і "сліпала" над електронною версією проекта підручника не один вечір, який плавно переходив у НІЧ.
Було дуже НЕ зручно читати ЕЛЕКТРОННУ версію, листати вверх і вниз сторінки
підручника (мені випав підручник, у якому 360 сторінок).
Про оплату роботи мова не йде, хоча б символічну, ЧОМУ?
Результат - підручник, який я експертувала для загальноосвітніх класів
НЕ отримав грифу МОН, тому що він відповідав скоріше категорії
підручників для класів поглибленого вивчення геометрії, ніж для
загальноосвітніх класів, чому я щиро рада, що дослухалися до висновків
експертів.
Даний автор отримав гриф Міністерства за свій інший підручник для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим
вивченням математики, з чим його ЩИРО ВІТАЮ, творення підручника - це нелегка титанічна ПРАЦЯ.
Ірина Забіяка.
Немає коментарів:
Дописати коментар